søndag 9. mars 2014

VÅRTEIKN OG HELGEGLEDER

Her på Vestlandet hjå oss manglar det ikkje på vårteikn i hagen og ellers i naturen.
Med ein så snøfattig og forholdsvis mild vinter er veldig mykje kome langt på veg.
Etter det eg kan sjå på spirane i hagen blir det mykje nytt som kjem opp i år.
Staudesådden i fjord var stor etter min skala og visst våren ikkje får eit tilbakefall med kulde blir det eit frodig hageår :)
I tillegg til stauder vart det planta ein god del busker av ymse slag også. Var så heldig å få bilen full av ei kjekk dame som eg var hjå på hagebesøk.

Skulle egentlig få ut innlegget tidligare men så skulle eg BERRE prikle litt først.
Det eine dreg med seg det andre, tredje og fjerde ++++
Det vart prikling, ompotting av stoveplantar, ompotting av nokre Pelargonia og så fann eg på at eg skulle snuse i buda der eg har overvintra plantar. Vart så aldeles frista til å drage fram nokre Dahlia knollar å plante dei også. Det var dei sortane eg har tenkt å få i driv slik at eg kan ta stiklingar av dei.
Då såg eg vel at Fuksiane låg der å hadde lyst på litt lys, jord og vatn. Nokre av dei kom i krukker og fram i lyset. Hadde ursmå spirar, så her blir det liv.

Men så til dagens, vårens og helgas største glede for meg.
Heilt utrulig at eg har fått det til.
Etter ein mosjonstur i dag måtte eg kike på staudesådden.
Gjett kva eg fann. 7 krukker som hadde spirar frå sådden som har stått ute i to sesongar. Her er det ikkje snakk om at frøa råtnar av mykje regn. Trur dei må tåle det meste for dei har stått rett under open himmel og slusene her har ikkje akkurat vore stengde to siste åra.
Det er denne spiren eg vart så glad for.


Paeonia veitchii var woodwardii.
Heldigvis hadde eg vet denne gongen til å ta vare på sådden ein ekstra sesong.


Slik ser den ut. Håper eg klare å få den til.
Dette bilete har eg lånt av Magnar Aspaker. Det er han frøa kjem frå også.

P.g.a eit skikkelig ruskever har eg ikkje vore ute å tatt bilete av andre vårteikn.
Får gjer det ein anna dag.

Eg deler vårteikn hjå I hagen ved skauen og helgegleder hjå Vivishagerom og litt til.

Ønskjer alle ei strålande ny veke.

Frå MarJE

12 kommentarer:

  1. Ja snakk om versnuing siste dagane! I dag har det ruska godt....men det må me vel tåle så fin vinter som me har hatt! Vårteikna står i kø alle plassar i allefall. Spennande med nyespirane dine - håper du lukkast med å få dei fram. Du har i allefall nok å styre med forstår eg... Og lukke til med sying, du fiksar nok det også;) Kjøp vlisofix på stoffbutikken så går det som ein drøm å applikere:) Kanskje eg skal ta eit lite lynkurs på bloggen....
    Ha ei flott veke - håper me ikkje bles vekk;)
    Klem frå meg.

    SvarSlett
  2. Heisann :) Takk for hyggelig hilsen på bloggen vår! Skal si du har vært driftig! Kjenner til den at det ene drar det andre med seg, men så er det no lett å bli dradd med når det spirer og gror rund omkring. Så morro med peonspiren! Skjønner godt at du ble glad når du oppdaget den. Og så utrolig flott den kommer til å bli en dag! Håper du får den til og kan vise oss bilde en dag :) Utrolig morro!
    Det blåser hos oss også men det har no heldigvis ikke regnet i dag. Det har vært enormt mye vind denne "vinteren" og vi har måttet klore oss fast her ute. Så er det no litt sjarmerende å høre havet buldre i vest :)
    Ønsker deg en fin ny uke! Hilsen fra Tone

    SvarSlett
  3. Hei! Så godt at våren er på vei endelig. Kjenner at jeg gleder meg over hagen din, det er så mye kjekt å se fram til nå. Våren er i anmarsj også her i Haugesund. Snøklokker og krokus på vei i alle hager. Ser at det spirer i krukkene mine som jeg har satt i ly for verste vinteren. Gleder meg til å ta dem fram og rydde litt. Bare jeg får ryddet etter oversvømmelsen først :) Tusen takk for hyggelig kommentar og støtte på bloggen min. Det gjør godt, vet du :).
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Skal si du har stått på, men sånn er det ofte, det ene tar det andre :) Haging gir økt energi, det er sikkert! Jeg sådde pompom-georginer i fjor, men tviler vel på at de kommer igjen, siden knollene har hatt det altfor varmt på vaskerommet i vinter.....Den peonen fra Magnar var aldeles nydelig, gratulerer med den lille spiren! Nå må du vel passe ekstra godt på den :)

    SvarSlett
  5. Hei
    Kjenner at det begynner å klø i fingrene igjen, og særlig når jeg leser om prikling og spirer. Jeg har ikke sådd noe i vinter, og tror ikke jeg skal heller. Nyter heller alle deres andres spirer.
    Endelig er våren kommet og snøen tiner for hver dag. Herlig.
    Flott helgeglede! Ønsker deg en fin ny uke! Klem

    SvarSlett
  6. Vår er så koselig, og det er hyggelig å se at det våkner til liv i hagen=) Blir artig å se hva som dukker opp i hagen din i år=) Fin kveld til deg=) Vibeke

    SvarSlett
  7. Så stas! Jeg googlet spiren din og det kom bilder av nyyydelige blomster. Lykke til med det lille "barnet".
    Takk for at du deler vårtegn :)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  8. Det er så mykje spennande i hagen din, og så mykje i vente.
    Håpe ruskeveret ikkje øydelegg for mykje.
    Takk for dei gode tipsa om å så frø.
    Ynskjer deg ei fin veke.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  9. Så flotte spirer! Det er virkelig spennende når peoner spirer. Håper du får de til å vokse og en gang blomstre hos deg! Jeg har to små spirer av Paeonia rockii som jeg har fått frem fra frø. Det er en stor glede for en hagagal å få til det :-)

    Lykke til med peonspirene!

    Klemfra Marit

    SvarSlett
  10. For en stor lykke i et lite frø!! Det lønner seg å være tålmodig og ikke gi opp håpet første året:) Det blir riktig spennende å se veksten videre. Tenk, så vakker den kan komme til å bli. Lykke lykke til!

    SvarSlett
  11. Så spennende!
    Jeg tenker, for en tålmodighet!
    Og vist blir den vakker også,håper du lykkes, så vi får se den her på bloggen:)
    Ønsker deg ei flott helg og lykke til med spirene!

    SvarSlett
  12. Hi there, all is going sound here and ofcourse every one is sharing information, that's really excellent, keep up writing.


    My homepage spintires pc download

    SvarSlett