søndag 3. februar 2013

HELGEGLEDER.

Denne helga har vi hatt ei skikkelig koselig helg med overnattingsbesøk.


Barnebarnet vårt som har vorte 5 veker alt og mora hennar har besøkt oss denne helga.
Vi har kosa oss ilag og vore ute på lange trilleturar i deilig frisk vinterluft.


På fuglebrettet har det kome fleire nye sortar fuglar på besøk.
Måtte prøve å fange dei i linsa men det var ikkje lett. Stod til slutt inne ( alt for langt ifrå ) og gjennom vindaugene for å få tatt bilda. Veldig skvetten av seg denne småttisen. Det er ein Raudstrupe.


Fekk starta på eit monteringsprosjekt også. Skulla gjort det for lengst, men det er så lett for at det blir liggandes når ein ikkje gjer det med ein gong. Deilig at eg er igang. Skal kome tilbake til det når det er ferdig. 

¤ ¤ ¤

Dette var mitt bidrag til helgegleder hjå Vivishagerom og litt til.
Fleire bidrag kan du sjå HER.


18 kommentarer:

  1. Koselige helgegleder og särlig den förste da! Så nydelig bilde av den lille hånden!
    Håper du får en fin start på den nye uken! Klem!

    SvarSlett
  2. Så koselig med besøk=) Det er jo hyggelig både for deg og gjestene. Gleder meg til å se hva du har laget. Ser veldig fint ut=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Åååå så koselig besøk du har hatt! Må ha vore draumehelga dette!
    Nydelig bilde av hendene.....
    Fint prosjekt du har på gong - er det til babyen skal tru????
    Spent på å sjå det ferdige resultat!
    Ja det kom mykje fuglar og ville ha mat no når snøen kom!
    Passa bra at eg nettopp har laga ny forsyning:))
    Ha ei strålande fin veke MarJE!
    Klem frå meg

    SvarSlett
  4. Hjerteknusende. Små hender er så utrolig vakkert. Hilsen Anne

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Små barnehender er så søte :) Det var flotte helgegleder du viste her. Ha en ny fin uke!

    SvarSlett
  6. Så flotte fuglebilder. Og dette vil jeg kalle et monteringsprosjekt! Lykke til, og ha en flott uke!

    SvarSlett
  7. Det må være utrolig hyggelig å få ha barn og barnebarn på overnatting, jeg tenker dere koste dere ja.
    Bildene dine fra fuglebrettet er flotte synes jeg, så fin rødstrupen er.

    God ny mandag fra Marit.

    SvarSlett
  8. Åh, så nydeleg lita hand :) Ekje det herleg....
    Og så mykje fint du lagar til henne. Nydeleg teppe.
    Takk for kommentar hos meg, ja eg sat pal og las på hytta,
    vart ferdig så det vart skitur også...

    Ynskjer deg ei fine veke.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  9. Det var et herlig overnattingsbesøk :) vi skal ha barnebarnet vårt nå til helgen !

    Ønsker deg en flott uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  10. Lubne, gode hender:)..finnes ikke koseligere enn det;)
    Ha ei flott uke, klem;)

    SvarSlett
  11. Deilig med sånne besøk. Så nydelig bilde av den lille lubne hånden med godt tak rundt en finger!

    SvarSlett
  12. Å det er en salig lykke med barnebarn :) Morsomme fuglebilder! Nei de er ikke lette å komme inpå, blyge som de er :) God uke!

    SvarSlett
  13. Herlige helgegleder!

    Vonar dagen din vert god :-)

    SvarSlett
  14. Så koselig helg de har hatt :)
    Med har også hatt besøk av barnebarnet i helga. Alltid like kjekt :)

    SvarSlett
  15. Flott helg, slike helger gir energi. Nydelige bilder du har tatt. ;-))

    SvarSlett
  16. Høres ut som du har hatt ei flott helg:)
    Finnes vel knapt noe bedre enn slike små barnehender som griper din egen...
    Og herlige fuglevenner på brettet,rødstrupen er en av mine favoritter:)
    Pleier ha en på fast besøk i hagen, kjempekoselig:)

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  17. Heia og takk for koselig kommentar på bloggen min,
    du det første bildet av de små barnehender var bare helt nydelig :)
    Kan tenke mæ du koste dæ med deitt lille barnebarn :)

    Lisbeth ;D

    SvarSlett
  18. Så koselig med barnebarn,jeg passer ofte lillegutt som nå er 7 måneder og det er veldig moro!Flott helklearbeid du har der,kjedelig med monteringa,men det må til!

    SvarSlett